Härligt väder!! NOT! ;D Spyr på att sommar...

img_3879 (MMS)

Härligt väder!! NOT! ;D Spyr på att sommaren är över å hösten är på väg!! Hösten kan man väl klara av, kan va mysigt ibland.. Tända massa ljus, vår öppna spis, slå på en rulle och krypa ner i soffan å bara kramas.! Helt ok IBLAND! Regnet dock hatar jag speciellt när man ska ta sig till jobbet!! Men en till vinter vet jag inte hur jag ska klara av, en massa snö, slask å kyla :'( USCH!! Vill ha sommar ett tag till!! Snyft!! Nu blir det jobb 7:15-12 sen ikväll ska jag på hiphop med super Danne, Skooj!!




Anonym

Jag förstår precis vad du menar, lider själv av samma problem... :(



URL:


Anonym

Man blir så deprimerad av sånna här dagar, så jävla grått! Usch.. ...



URL:


Anonym

=(



URL:


Sanna

Ja usch!! :(



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?