Living life in Portugal....

Har blivit lite dåligt med bloggande, man har inte tid här, full rulle.. =) har legat vid poolen/stranden hela dagarna, sen sovit nån timme och sen vidare ner mot stan.. så tiden har ju verkligen sprungit iväg så att säga...
Måndag: I måndags var det strand fest, Paolos bror hade fixat en brasa där vi skulle mysa.. Det var fullt med folk, riktigt party om jag får säga.. bara vid vår brasa var det ca 30 pers..! sen var det kasnke 10 brasor till längst stranden, alla hade musick på högsta nivon och en massa öl och sprit, var jätte mysigt, synd bara att det blåste så mycket, blev ju svin kallt om man inte var nära brasan. Efter stand partyt drog vi ner mot stan till bon vivant och partade, nu var det min tur och bli på lyset..! ;D dansade runt där som en liten duracellkanin =D hihi.. var hemma runt 5:30 slockna på ett ögonkast.. =D

Tisdags: I tisdag så gick vi upp ganska sent runt 12 var ju lite små bakisar efter mådagens bravader, vi skulle ha gått till stora stranden men var alldeles för sega för det så vi lade oss vid poolen, där låg vi å stekte långt in på kvälls kvisten.. Sen bar vi oss ner mot stan med Äpplet och Ellinor för en mysig middag på stan, crille åt en av portugals national rätt biff al portuguese.. fuktansvärd god var den =D Sen tog vi en shopping runda, jag hittade en kines affär där dom hade hur mycket skit som helst till jätte billigt pris, älskar såna affärer ;D köpte hur mycket nagelack som helst, massa glitter och paljetter, smink, rouge, och sol puder, sminkväskor, kort spel, uno, flipflopps, lösögonfransar you name it ;D allt för 400kr..! jag gillart! =) Det blev en lugn kväll, efter allt shopping så åkte vi hem och sov..
Onsdag: Igår gick vi ner till den stor stranden, var ganska lite folk, var en storm på väg in, så det var väldigt lugnt inte alls massa jetski, bananbåta och diverse som åkte runt som man sett dom andra dagarna men det var okej.. vi låg där ett bra tag, brände mig självklart om nosen och axlarna och fötterna, somnade ju ;D men fy så brun jag har blivit må ni tro.. =D Sen åt vi nog den gosdaste pastan jag har ätit i hela mitt liv =D Efter det åkte vi hem å vila, äpplet och Ellinor skulle träffa äpplets far som kom igår, de skulle äta sardiner, USCH..! så vi skulle möta upp dem efter det, självklart så somnade vi lite längre än menat och var tvungna att stressa iväg =9 vaknade 23:00 ops ;D Gick ner och mötte de på bon vivan (en krog) när vi kom dit hade det redan shotat och betällt in en hel bacardi flask som vi skulle dela på, det vankades all in, jisse..! Paolo var också med (vår privata guide) ;D där stannade vi nog till halv 4 sen gick vi vidare till en anna pub som spelade grymt bra musik men vi hann bara vara där i 30min innan de stängde, vi ska tillbaka dit idag, efter det skulle vi bege om till ett jätte stort diskotek som har öppet till ca 6:00 på morgonen, men det började ösregna och stormen låg precis över oss.. Där stod vi och väntade på taxi för fem i ca 45min men icke, ingen taxi kom så det var bara att traska hem.. synd för det hade varit skoj att titta in diskoteket, är tydligen jätte stort och fint, pool fins det där också, så där ja..! ;D hihi var sista dagen dom hade öppet sen stängde dom för sommaren, aja bli nästa år.. =D
Idag: idag sov vi in till länge 15:00 vaknade jag =D regnigt och molnigt idag så det gör inget =D nu sitter vi här i cafét, ätit en god english breakfast, jag sitter och bloggar och Crille leker med mobilen, ska snart spela biljard och foosball.. i dag blir det väldigt snällt.. snart ska vi åka hemoch jag vill inte komma hem sliten och sjuk efter som jag börjar jobba redan på måndag.. Vi ska möta upp Ellinor och Äpplet på stan sen och käka pizza sen ska vi till krogen där dom hande bra musik (sublime) sen traskar vi nog hem och glor en film.. hoppas på fint väder imorgon sista sol dagen sen åker vi tidigt på lördag =( USCh vill inte skulle lätt kunna stanna här några veckor till..! Kommer lätt tillbaka hit, kan verkligen rekomender Portugal-algarve-lagos =D
Må gott mina fina vänner..! Hälsnigar från Crik =D kram på er..!



sanna

ni får ursäkta om det e en massa felstavning.. har inte tid eller ork å rättstava allt =D nu ska jag spela biljard puss på er <3



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Anonym

Jag har aldrig sett någon bli så snyggt brun. :)



URL:


Anonym

Du verkar ha hamnat på precis rätta stället ;) Ha en skön och trevlig resa ...



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?