Nu har jag fikat, tränat på dansen (hoppas...

img_6116 (MMS)

Nu har jag fikat, tränat på dansen (hoppas den sitter tills imorgon :S) å myst med Crille ett tag dags å mellan landa i soffan framför tv med syrran i telefon :D hade skickat i väg ett inlägg tidigare där av bilden men som vanligt är det strul så det hade inte kommit fram!!! Satt iallafall ensam å blött (utav regnet ;P) på en iskall parkbänk med min kaviar, kakao och mina ägg å vänta på att crille skulle komma hem, för tydligen så var han på rymmen ;) å smarta jag hade glömt nycklarna hemma!!! Eller tappat bort dom!! Hmm?!? PANIK!! Tur att man hade batterier på mobilen annars hade jag nog varit en istapp nu!! Det är så typisk jag blir så trött på mig själv, det är det dåliga med mig! är så tankspridd, jag glömmer eller tappar bort allt!! Ska jag använda det nästa gång jag går på anställnings  intervju -säg nått dåligt om dig. -hmm.. Jaa jag glömmer bort saker och tappar bort allt jag har! Tror ni jag får jobbet då?! Haha tveksamt! ;P Nu ringer min syster ser fram imot 1timmas skvaller med henne <3 hoppas ni har haft det toppen en regnig höst dag som denna! :) puz<3




Anonym

Har du hittat dina nycklar?



URL:


Sanna

Ne inte än =( måste kolla igenom alla jackor och bycor och väskor får se om jag hittar dom där..



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?