Försäljare på banken.

Värsta försäljare på banken! Höll på å pracka på mig allt! Ink KREDIT :O
Haha..men nu har jag varit duktig, fixat fond sparande, pension, våra kontot, fixat nya kort till mig å crik, fixat service kontot och sagt upp Nordea kontot! Duktigt va? Vuxen poäng till mig :D
Nu sitter jag å äter med älsklingen <3




Anonym

Måste säga det igen: helt underbart hår! vad använder du dig av för locktång och värmeskydd? :) ...



URL:


Sanna

åå tack så snällt! Brukar göra 2-3 inbakade flätor efter jag duschat håret sprejar flätorna lite med hårspray och sen sover jag med dom. Dan efter tar jag ut dom och sprejar dom lite till =D blir jätte bra,. Slipper man använda sig av tänger som tar evigheter. Vill jag ha små och många vågor så gör jag 3 inbakade flätor om jag vill ha dom lite större så gör jag 2 kan lägga upp bild sen på skillnaden. har flätor i idag ;D Ibland brukar jag få fixa till dom lite med en platttång men kan visa hur jag gör det med en annan dag =D kram



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?