Underbara år <3

Snart har jag och Crille varit tillsammans i 6år! 6 helt underbara år! Visst har vi haft våra nedförsbackar, men vem har inte haft det liksom? men i överlag så har det varit dom 6 bästa åren i mitt liv! Och jag hoppas vi får många fler fina och helt underbara år! Han är manen i mitt liv, min stora kärlek, det finaste i mitt liv <3
Den 6:e februari är vår års dag, då har vi varit tillsammans i 6år och förlovade i 2år =D





Anonym

Vad fina ni är! Gillar verkligen din blogg personlig och intressant!

Skulle va kul om du ville svara på lite frågor om dig själv!

Hur många syskon har du?

Hur många syskon barn har du? (du lägger alltid upp så söta bilder på dom)

Vart jobbar du? trivs du?

vart är du uppväxt? hade du en bra uppväxt?

vad gillar du att göra på fritiden förutom att dansa?

Skulle va kul och veta ;D

Kram!



URL:


Erica

Jaa frågor vad kul, får jag också ställa några?

Vilka bloggar brukar du läsa? Vilken är din favorit bok/serier/film? Favorit klädaffär? Hur träffades du och din pojkvän? Ni är så fina ihop blir alltid lika glad när jag ser bilder på er :)



URL:


sanna

tack vad söta ni e! Sk absolut svara på era frågot så fort jag får tid =D kamiz på er <3



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Empa

Mina underbara!! <3<3<3



URL:


Anonym

Västerås vackraste par...



URL:


Anonym

Ni är så underbart fina tillsammans! ♥



URL:


Sanna

Erica+Anonym- Nu har jag svarat på era frågor, tack för att ni ställde dom =D ställ gärna fler om ni vill =)



Empa- <3<3<3



Anonym+anonym- Tack så mycket, så snälla! vad glad jag blir <3



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?