1+2=3

Den 5 januari 2013 blir vi föräldrar till den här godingen som ligger och flaxar i min mage. Så mysigt längtar! Dock är det något otroligt lång bort =( menmen värt väntan! =D
Lyckade dock missta beräkningen på en hel månad istället för att va i vecka 17 så var vi i vecka 14, haha.. Bara jag som kan lyckas med något sådant, haha.. Men då fick man ett extra ultraljud ;P hihi Och all verkar stå rätt till med våra lilla bebis
Nästa ultraljud är om en månad då vi verkligen är i vecka 17 och då får vi se om det är en pöjk eller tös, men barnmorskan tycke sig se en liten snopp där nånstans ;P hihi...
 
Mitt hjärta med tummen i munnen <3
 
 
 
 
 
 
 
 



Empa

<3



URL:


Anonym

Och min ochså, läntar redan den dagen, lycka till min älsklin, och jag kommer att vara med dig hella vägen enda tills jag dör,vara så du vet!!



URL:


Anonym

ååå grattis!! ni kommer få så fin bebis =D



URL:


Farmor Ingela

Jag är överlycklig<3 Kommer bli ett vackert barn <3 En liten tjej tror jag ...



URL:


Anonym

Grattis vad roligt! Tror också på en vacker liten flicka :)



URL:


Anonym

Stort Grattis till Er! Ni kommer bli världens bästa föräldrar! Massa lyckoönskningar och kramar :)



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?