Fick så mycket presenter ❤

Fick så mycket kläder på min babyshower! I massa olika storlekar så nu behöver jag inte köpa några kläder alls ;D vet inte hur jag ska få in allt i byrån, men det löser sig :D allt var så himla fint! ❤
Fick även massa söta nallar och skallror, massa bra grejer som våtservetter, tvättlappar, bröstinlägg, nappar, nappflaskor, mjölk ersättning, filtar och fina sångböcker. Tusen tack alla för allt! För att ni kom och gjorde min dag! ❤

OBS! Inte så fräscht!
Idag har det kommit ännu mer slem, då antagligen är det bitar utav slemproppen som lossnar. Läste lite runt på internet om det och det verkar va så olika för alla! Det står att efter slemproppen går så kan förlossningen sättas igång efter 1-7 dagar. Men det kan även dröja veckor innan förlossningen kommer igång och delar utav slemproppen kan komma ut ända fram tillsdess :)
Men man ska vara uppmärksam på värkar och blod. Så det känns ganska lugnt!
Skönt att jag ska på rutin kontroll imorgon hos barnmorskan så man kan få ställa lite frågor :)




Anonym

Mañana me llama porfavor para saver como le fue, tengame informada por si se adelanta el parto para alcansar a llegar y estar con tigo en el parto, uff que espenande emocionante, crei que este dia no llegaria tan pronto,y gracias por dejarme participar en algo tan hermoso como ver nacer a mis nietos, te amo mucho y espero todo balla bien1 besitos



URL:


Anonym

Hänt mig samma sak. Söndag måndag, ringde BM och hon sa att det nog är slemproppen men att den går olika för alla, precis som du skriver. Kan komma igång men kan vänta flera veckor tills dess också. Vi får vara extra försiktiga bara :)



URL:


Jennifer N

Hänt mig samma sak. Söndag måndag, ringde BM och hon sa att det nog är slemproppen men att den går olika för alla, precis som du skriver. Kan komma igång men kan vänta flera veckor tills dess också. Vi får vara extra försiktiga bara :)

Svar: Ja nu får vi ta det lugnt, har inte kommit något mer för mig men börjat få lite förvärkar. Nåt du känt?
Sannafuentes



URL: http://blanqui.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?