Måndag, Ny vecka..

Att jag alltid ska blogga på kvällarna?! Jag sr typ ingen ork på dagarna :S
Idag blev det en dejt med Empa och Mix. Jag och Empa var så duktiga att laga mat, och sen mös vi framför våra favorit program, 112 på liv och död, fynd kriget, mera 122 på liv och död och TV3 dokumentär. Efter det tog bästa mix sig hitt och det vankades prat ända fram till 1 :) Passa även på att göra naglar på henne vilket hon velat länge :)
Imorgon (idag alltså) har jag tid hos barnmorskan igen! Vanligt kontroll! Och som vanligt har jag jätte ångest och får för mig att han inte sparkat på hela dagen!! :S Förstår inte släpper aldrig oron?! Men känslan efter jag varit hos barnmorskan och fått bekräftat att allt är som det ska med min lilla bebis är helt underbar! Jag svävar på mål då och bara längtar tills jag får hålla han i mina armar!!! ❤❤
Så nu ska jag krypa till kojs och försöka tänka positivs tankar och försöka sova för jag vet att allt är helt okej! ❤
Nattis!







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?