Onsdag

Denna dag har varit fullbokad! Gissa om jag är trött nu?!
Imorse var jag med far min till läkaren, efter det blev det lite häng med han. Sen tog jag mig en tipp ner för att möta Mix. Blev klockjakt, tror nog vi sprang in i varenda klockaffär i stan!!! Gör inte om det iaf!! Frågade även Mix, -ska vi gå långt?! -nä bara till klockmaster som ligger vid hm!
Jo tjena hon glömde nämna alla 17 andra klockaffärer vi skulle in på!! :S
Men efter det då ni då fick jag träffa sötaste lilla pyret André och Emelie's lilla pojke! Å tror ni han va söt, herregud vilken gullunge!! Nu längtar jag ännu mera efter vårt lilla mirakel!!!
Kul att det endast kommer vara 3månader i mellan dom! ❤ Får dom steka runt tillsammans som sina pappor gjorde på yngre dar ;) i en BMW och lyssna på nattevar! Hahaha... ❤
Sen efter det blev det mat och film och som vanligt levererade Grimaldi med en god middag, kyckling i soyasås och ris!!

Nu ska jag kasta mig i säng! För 08:00 ska jag vara i skolan :S har ju några kurser kvar på min skötarutb :(
Nattiz







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?