Saker jag längtar efter!

*Sova på mage! (Jag sover alltid på mage!! Ibland på rygg! Hatar å sova på sidan!! Så det är jätte jobbigt och inte kunna göra det! Ibland ligger jag och fantiserar om att ligga på magen!)

*Hålla sig (så trött på att kissa hela tiden! Jag har alltid haft super bra blåsa och aldrig behövt kissa på nätterna!! Nu måste jag gå upp MINST 4 gånger per natt!)

*Använda jeans! (Är så JÄTTE trött på tights!! )

*Äta vad jag vill! (Fins så mycket man inte ska eller bör att så jag är nojig hela tiden med mat!! Jätte tråkigt! Det jag saknar mest med mat är brie och salami!)

*Dricka ett glas vitt nån gång ibland! (Saknar inte alls att gå ut på krogen och festa och supa men saknar att kunna dricka ett glas vin nångång ibland med tjejerna, smaken av vitt vin är så gott!)

*Att kunna gå normalt utan att vagga eller bli andfådd! (Har ju jätte hemsk förlossning och vissa dagar kan jag inte gå alls för att jag har så SJUKT ont!! Men pga jag har en smärta konstans så har jag börjat vagga jätte mycket och det är så FULT!!)

*SHOPPA! (Orkar knappt gå 5min i en affär!! Och jag har ALLTID älskar gå i affärer i flera timmar!!!!!)

*Sova! (Pga av allt kissandes på natten, foglossnigen, lilleman som sparkar hela nätterna och smärtan i rygg och höft så får jag MAX 2 timmar sammanhängande sömn! Så irriterade! Alla säger dock att det är bara att vänja sig för jag kommer inte få så mycket sömn när bebisen är här! MEN jag tycker så här!! Eftersom jag haft så jobbig graviditet så borde jag få en lugn bebis ;P eller?)

*Kunna hålla om älsklingen! (Pga min gigantiska mage så når jag inte fram till han när jag vill hålla om han om natten!!)

*Dansa! (Saknar dansen! Reggeaton, hiphopen och ZUMBAN!!)

*OCH GIVETVIS SÅ LÄNGTAR JAG EFTER MIN BEBIS !! ❤

P.s en rekommendation ta ut navelpiercing så fort du blir med barn! Eller ännu bättre pierca i te naveln!! Det blir så fult efteråt! Jag tog ut min jätte sent, i typ vecka 18 och så här ser min navel ut nu, fy!!




• Amanda •

Haha härligt inlägg och instämmer med mycket!
Usch jaaa piercingen hade jag nog aldrig gjort i tonåren om någon visat mig hur det skulle komma att se ut efter graviditeten.. jätte fult tog också ut min runt v.18 ångrar att jag inte tog ut den ännu tidigare eller aa att jag ens hade en navelpiercing.

Saknar också salami otroligt mycket!! Men du vet väl att du kan frysa in salami i frysen i tre dygn och då är det ok att äta för alla bakterier som kan ha funnits har dött? Jag orkade göra det en gång haha men nu väntar jag fint tills lillen är ute istället.

Svar: Ja fy nu får man lida för man var dum som ung =( hade inte heller gjort det om jag visste att det skulle se ut så här en dag =(
Jo jag vet men har inte orkat göra det , tror ändå inte att jag skulle våga även fast jag vet att det är ok då. sitter typ psykiskt, är typ rädd för allt ;D hihi Lika bra att vänta, inte långt kvar nu =) Du har ju inte heller långt kvar nu =) sen är det bara att moffa salami =D blir nog det varje dag till frukost i början ;P hihi
Sannafuentes



URL: http://anpluscj.blogg.se/


Anonym

Förstår dig också varit rätt så nojjig med det mesta.

Hahaaha och oh ja killen vet redan vad han ska köpa hem när lillen väl har kommit - vitlökssalami och chorizosalami mmmmm + en skiva brie och tomat eller gurka till på mackan ;)

Svar: Jag med, första jag ska äta efter förlossningen =)
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?