Vad jag fick med mig hem!

Ett babynest :D fint va, är så glad!! Med ett babynest är det meningen att bebisen ska sova tryggt och ombonat som i mammas mage! Man kan ha den i sängen, i vagnen, på soffan på golvet överallt! Lätt att flytta och ta med sig!
Kommer kännas tryggt att ha den i sängen när man ska sova och man inte behöver oroa sig övar att rulla på bebisen! Eller om man har den i soffan eller sängen och lilleman ligger och sover själv så behöver man i te oroa sig att han ska rulla ner sängen eller soffan! Man kan dra åt snöret beroende hur ombonat man vill ha det.

Många syr sina egna babynest men eftersom jag inte har orken just nu att sitta stilla och sy något, plus att jag inte är så duktig på att sy så köpte jag min ;) En kvinna som arbetar på tygbutiken furulunds modetyger som ligger på samma våning som dinsko sydde den åt mig! Fick välja tyg och modell och det kostade mig endast 300kr, inte mer än vad materialet skulle kosta om jag gjorde det själv! Rekommenderar henne starkt är jätte nöjd med min! Den blev super fin! Såg att hon hade gjort ett par i olika färger och modeller som var klara att köpas för 200-300 kr!

Men om ni skulle vilja sy en egen så gå in och kika på dennas tjejs blogg där hon har lagt upp en beskrivning på hur man gör steg för steg.
http://unggravid.blogspot.se/2010/03/hur-man-syr-ett-babynest.html?m=1







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?