Fredag

Film kväll hos italienaren blev det denna fredagen! Mat, goa vänner och David batra på duken det gör en perfekt fredag!
Vad glad man blir när man på väg hem går förbi alla krogar, stötter på alla fulla människor, ser en stackars kille hängandes på en stolpe lite väl rund om fötterna och polisen brottar ner nån som bråkar och blir påmind om att man inte alls saknar det där! Att kvällar som denna är tusen gånger bättre!
Lyckan över att gå hem med mina 2 killar, krypa ner i sängen nykter bredvid min varma man och vakna upp pigg, utan illamående och utan ångesten över att va så bakis!

Är det nån nybliven förälder som saknar det där ute livet?!

Längtar inte alls över att gå ut och festa, supa mig fullt, stå i kö till baren, garderoben, toan, stå och dansa i 12cm höga klackar och känna hur tårna håller på att ramla av, trängas med massa drägg eller fulla killar som stöter på en med dåliga raggnings repliker!
Ne fy är så nöjd med mitt liv! Allt känns så perfekt och jag är så hög utav lycka och kärlek!!

Det ända jag kan längta efter eller sakna är sommaren, gå ut och äta på en fin uteplats med vänner, dricka ett glas vin och bara sitta och babbla och njuta över att det fortfarande är ljust när man går hem ;) och den här sommaren kommer jag ha två underbara att komma hem till! <3
Men krogen? Nej tack! Över för min del! Mig kommer man nig inte se ute på ett bra tag ;)

Men hoppas ni som är ute har super trevligt och mår bra imorn ;)

Nattis <3







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?