BVC och bebis mys

Min lilla älskling har blivit en stor kille :) han hade växt 2 cm och 200g. Nu väger han 6,800g och är 64 cm lång! Min stora kille, nu tycker inte jag du får växa mera!
Han växer dock inte lika hysteriskt mycket som han gjorde första tiden, på bara några dagar hade han gått upp 500g sen typ 500g igen efter en vecka och så fortsätter så till för två veckor sen då han bara gått upp 100g i veckan nu! Trodde ett tag att han skulle växa om både mig och Crille innan sommarn var här ;P

Igår var vi hos Sanna och henne fina familj, träffa nya lilla bebisen. Så himla fin han var och så liten!! Vill också ha en sån liten ;P min lille var ju aldrig mini känns det som men han var gosis liten ändå i mina ögon ;) skulle kunna ha tusen små bebisar om jag slapp vara gravid och förlossningen, hoppas dom hunnit uppfinna något inom vetenskapen då vi ska ha barn igen så Crille kan vara gravid och födda barn!! ;) haha
Tycker det är så stark utav henne och alla andra mammor som skaffar bebis när dom har en annan liten hemma. Måste vara så tungt å vara gravid och ha en liten att ta hand om och sen två små som ska ha din uppmärksamhet och omsorg! Tycker det är jätte starkt utav dom! Jag vet inte om jag skulle klara det! Om jag fick välja så skulle jag ha 10år i mellan mina om jag ska ha en till ;) haha.. Perfekt då kan den ena ta hand om sig själv plus att hjälpa mig :D haha
Men Crille vill ha en med 2-3 år mellan rum :(

Tack för att jag fick invadera er igår bästa Sanna!! ❤







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?