En trött krake om jag får säga det själv.....

img_3713 (MMS)

En trött krake om jag får säga det själv.. Blev ju ganska sent igår, som vanligt när jag å Empa ska ta "en" öl så kör vi alltid all in tillslut ;) slår aldrig fel, så man var ju ganska rund om fötterna när man ramlade in genom dörren vi 3 tiden, å då skulle jag börja städa rummet å göra det mysigt för Crille som kom hem från Turkiet. Kl 04:00 kom han hem å jisses kan ni tro att jag blev lycklig.. :D så vi kom i säng väldigt sent där runt 6:30, usch..! 08:30 skulle jag på ett möte med rehab, för min mage alltså inget annat, ;) hihi.. Skapligt sliten jag var men jag kom upp..! Efter det åkte jag hem å kröp upp till en mycket utslagen Click, vaknade sen runt 15:30 ;) hahaha.. Nu har vi gjort bank ärenden, vart på Nisses å shoppat :D å nu sitter vi på tabban å ska avnjuta en fruktansvärd oxe..! Må gott <33




Anonym

Men du ser bra ut endå!



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?