Idag har jag gjort naglar på Irma <3 blev ...

img_0423 (MMS)

Idag har jag gjort naglar på Irma <3 blev fransk förlängning  med en liten blå blomma på vän-höger ringfinger. Har semester nu i 3 veckor så ni som är sugna på att göra naglar passa på nu, hör av er till mig på tel 0761743483..! Nu far jag mot Enköping, sitter på tåget. Min kära svåger fyller typ 100 idag så det måste ju firas ;P <33 hihi..! Igår hade jag en toppen kväll..! tack tjejer alltid lika roligt å hänga med er :D <33 Crille har det toppen i Turkiet, han har haft typ 30+ och sol varje dag..! Vi har bara haft massa regn p måln  :( aja snart får jag min sol å värme :D saknar han iaf :) <333 må gott!!




Anonym

Vissa har det bra!!!



URL:


Sanna

ja eller hur ;D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?