Idag har vi legat Vid poolen och stranden ...

img_4707 (MMS)

Idag har vi legat Vid poolen och stranden nästan hela dagen..! Har en grymt fin pool med världens härligaste utsikt mot stranden. Stranden ligger precis nedan för, tar ca 2min å gå till den. Den är inte så står men nog den mysigaste och finaste stranden jag har sett.. :D har tagit jätte många fina bilder på stranden men smart som jag är glömde jag data sladden till kameran :( så kan inte lägga upp några än... Får blogga på mobilen till vi kommer hem.. Igår var det en lång dag, vårat plan lyfte 06:00 landade 9:30 i Portugal, strula med hotellet så vi hamnar på samma hotell som appelblad och elinor :) bästa vi gjort, kostade oss dock 800kr och 600kr taxi färd men lätt värt pengarna :) nu Bor vi på ett super bra hotell i lagos, nära stranden å den mysiga staden.. Bredvid äpplet å elinor och nån annan jobbar kompis till Crille.. Igår var vi alla ute å åt på en jätte fin fiskrestaurang sen tog vi en sväng för att utforska nattlivet.. Äpplet fick en brinnande shot, tårarna bara sprutade.! Haha, efter det var det bara att tacka för sig å gå hem innan äppelblad började spy ;D kändes lite så där för de andra vi var med som var 40taggare skulle köra all in till 8 på morgonen och hade kört all in kvällen innan men vi som är unga kastade in handduken runt 12-1 haha.. Men det var skönt få var man pigg och fräsch :D snart ska vi grilla med de andra å pimpla vin :D hoppas ni har det bra i Sverige :) puss på er <33




Anonym

”Nej, jag är inte alls avundsjuk”. Jag är ju här i vårt underbara Sverige som för övrigt har det regnat och åskat hela dagen – Svensksommar i ett nötskal...! =(



URL:


sanna

hihi.. men idag regnar det och åskar här =D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?