Kan man ha en finare familj?! <3 idag har ...

img_5012 (MMS)

Kan man ha en finare familj?! <3 idag har det varit en sån där underbar dag..! Tog en otroligt lång och skön sovmorgon idag, vaknade runt 13, kan det bli bättre än så ÄLSKAR å ha semester! :) sen vart det 1,5 timme Zumba, lilla träningsvärk jag kommer att ha imorgon, efter det mötte jag å click upp min syster, pappa, Alex samt barnen på löga, blev kvar långt in på förkvällen. Efter det var det bara att rusa hem för att piffa tills sig för att sen rulla ner till billan å möta upp min fina Empa och hålla mix sällskap tills hon stängde, hann med 2-3 glas vin :) när vi bomat igen billan tog vi en snabb visit på cirkus, mycket trevligt! Älskar å va med mina tjejer vi har alltid så mycket å prata om.! :D blev dock en relativ tidig hem gång på grund av mina rygg smärtor, Empa som ska upp tidigt å mix som är så flitig arbetsmyra och jobbat hela dagen.. :) nu ligger jag iallafall här i data rummet å myser med bästa crille vi ska nog slå på nån film så man kan slockna till..! Hoppas ni har haft en lika trevlig dag som jag..! Sov så gott <3




Anonym

Det värmde så i hjärtat när man umgås med nära och kära =)



URL:


Anonym

Bilderna är jättefina, ni ser ut att ha haft det härligt! Allt gott.



URL:


Sanna

Ja det gör det verkligen.. tack så mkt =D vi hade det jätte trevligt =D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?