Kan man va sötare än det här..?! Mitt lill...

img_9728 (MMS)

Kan man va sötare än det här..?! Mitt lilla hjärta (btw hon heter inte Ester längre utan Gabriella) hade en toppen dag igår, super mysig.! Var fullt hus med alla barn å det älskar jag, visst det är ganska utmattande ;) med jisses så underbart mysigt det är, har nog aldrig fått så många pussar och kramar på en å samma dag ;P hihi.. Gjorde en smörgåstårta till Sammi som fyllde år, sen satt vi å drack öl och snacka hela natten lång.. Där runt 2 snåret sätter vi på en film (Avatar) och myser ner oss alla i soffan, underbart.! Halv 6 vaknar jag med världens nackspärr, Daniella som praktiskt taget ligger på mig å sover, och fullt med sovande människor på soffan. Alla hade slocknat typ 10min in i filmen, hihi.! Nu har jag äntligen landat i min soffa, ska försöka få i mig något att äta sen blir det å göra naglar.. Puss på er <33




Anonym

Hon är Så Söt :)



URL:


Anonym

Så mysigt det ser ut och så söt hon är!



URL:


Sanna

ja hon e så underbar, jätte mysigt med bebisar =D där sov hon i mitt knä långt in på natten =D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?