Nu bär det av till billan för ett glas vin...

img_5517 (MMS)

Nu bär det av till billan för ett glas vin med min bästa Empish å mixelipix :D <3




Anonym

Trevligt...! =)



URL:


Åsa

Hej Sanna vi känner inte varandra men vet vem du är genom gemensamt bekantskap..! tänkte bara berätta för dig att jag var inne på karolinahollstens blogg, där någon hade kommenterat om vad som hade hänt i somras, var inte bara en som kommenterade utan flera.. men hon tog bort dom kommentarerna sen och kommenterade på min kommentar där jag hade skrivit typ "om det träffade en öm punkt eller om hon inte ville att sanningen skulle fram" då hon kommenterade hon så här "Åsa: Jag vill, men kan inte kommentera det. För min skull spelar det absolut ingen roll men för andra vet jag att det gör det. Tro mig.." kanske onödigt utav mig å skriva det här till dig men ville att du ska veta att många står bakom dig, och reagerade..! Och man blir så irriterad att hon är så självgod och feg som inte kan stå för vad hon gör..! hoppas du får en bra dag, din blogg är jätte fin kram Åsa



URL:


Anonym

Ojdå !?



Har någon dummat sig mot dig?



ps. Du ser fantastisk ut och dina bilder är alltid hetast av alla! Hälsningar ...



URL:


Jonna

Åhhh fina skor!! Vart har du köpt dom?:D



URL: http://jonnaf.webblogg.se/


Sanna

Tack Åsa vad snällt =) ja det blir man verkligen, såna människor som hon vill man bara spy på usch..!



Ja nån har dummat sig mot mig, men inget jag inte klarar av ;D hon dummar nog sig mot många skulle jag tro..! =) Tack vad glad jag blir, hihi..! =D



Tack jonna! =) På sko punkten tror jag men det var ett tag sen, så vet inte om dom finns kvar..



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


jonna

du kan sälja dom till mig ;)))



URL: http://jonnaf.webblogg.se/


Anonym

Det finns tyvärr otäcka o elaka människor överallt... =(



URL:


Anonym

Det finns tyvärr otäcka o elaka människor överallt...!!! =(



Så låt inte några pissmyror förstöra för dig! :)





URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?