Nu har jag äntligen landat i soffan, Crik ...

img_6495 (MMS)

Nu har jag äntligen landat i soffan, Crik är i replokalen och Empa ligger skavfötters med mig I soffan:) myyys..! :) Nu ska jag bara ligga här och dega tills jag ska sova.. tänker inte lyfta ett finger..! Måste lägga mig relativt tidigt idag börjar 7:00 imorgon så senast 22:30 måste jag ligga ner bäddad å sussa så gott. :) .. Hitta förresten en dans lokal!! :D på carlforsska, den är dock lite dyr å hyra (135kr/tim) med det skiter jag i!! Nu jävlar ska jag börja dansa igen, ska bli så jävla kul..!!! :D




Anonym

Ska du ge danslektioner?



URL:


Sanna

Ne det hade väl jag inte tänkt, gör det mest för min egen skull, för jag älskar å danska å sätta ihop dans koreografien, men den som vill får jätte gärna vara med :)



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?