111208

Lite naglar jag gjort idag.. Riktiga nagel bitare! Men jag gjorde det och dom blev snygga :) sp är du nagel bitare eller bara har extremt korta och förstörda naglar, det är inte OMÖJLIGT!! I can fix it ;D Har inte gjort så mycket annat än gjort naglar idag! Blev sen sovmorgon och så blev klar med naglarna rätt så sen, runt 20:30.. Missade julbordet på bemaningstjänst (sorry Maria) men va tvungen å dra in lite pengar till jul kassan :)
Nu på kvällen kom sara förbi och vi slog på en komedi och skratta tills vi nästan kissa på oss! Till o med crille tycket att det var bra :D Bridesmaids, ni måste se det roligaste filmen jag sett på länge!!
Nu ska jag krypa ner i soffan bredvid min karl och glo lite på tv innan jag somnar! Imorgon vankas det jobb :) och till helgen blir det massa skoj och mys, längtar såå!! <3
Nattis på er! <3

 




Anonym

Det är helt OTROLIGT vilken skillnad :)



URL:


Anonym

tack =)



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?