111215

Dop presenten har kommit! Äntligen, bara en vecka senare typ ;P hihi
Men oj så fint det var, för er som
Inte ser eller vet vad det är så är det ett dop fodral. Alltså ett fodral där man förvarar dop beviset i!!Tycket det var lite unikt, har inte sett någon annan köpa ett sånt förut! :) köpte det på Chanti.com för 320kr det var den ända sidan som hade ett sånt fodral så det var lite skoj, kan inte va så många som hat sånt! Det ända "dåliga" är att allt som står på fodralet är på danska? :S vet inte om ni ser med det är typ 2 små rutor där det står krike vilket betyder kyrka, navn vilket betyder namn och dato, där ska man gravera in alla uppgifter :) söt va? Hihi..
Nu blir det film det fröken Edström.. Nån att Rekomendera? Pans labyrint kanske? :)
Puss på er<3




Anonym

Fiffig, det hade jag faktiskt aldrig hört talas om :D



URL:


Sanna

Ne inte jag heller snubblade in på den sidan då jag letade efter medaljonger för barn som dop present och där hittade jag den här. Tyckte det var jätte bra och var helt säker på att ingen annan köpt liknade =D å jag hade rätt =D hatar när man köpt samma presenter och chansen är ju stor att man gör det på ett dop, för utbudet utav dop presenter är inte brett !" =)



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?