Dagar som denna..

Dagar som denna är alltid välkomna! Tog en mys sovmorgon med älsklingen, förflyttade mig sen till soffan när han åkte iväg för att träna, med täcke och kudde kröp ner i soffan å slog på våra bästa år. Förstå efter 30år så sänder dom den serien fortfarande, å jag JA jag gillar den ;) haha.. Bästa är ju att man alltid hänger med oavsätt hur länge sen det var man så den sist! Haha.. Sen kom Anna som också är med i PL dance crew och gjorde nagla, trevlig stund vi hade, massa snack blev det :D Och riktigt snygga blev naglarna, hon vågade sig på riktigt lång naglar.. hoppas det går bra för henne å hon inte petar ut någons ögon ;) hehe.. Min andra kund ställde in pga att hon va med i en bil olycka, usch! :( dock verkade inte va så allvarligt som tur är! Så jag fick lite extra ledigt idag, och hur utnyttjade man den tiden? Jo framför facebook ;) haha.. mysig och välbehövlig promenad till affären och Lunch med bästa sara blev det sen, kyckling baugetter! Mumms! Och självklart film, mr popper's penguins, vilken bra film! :) blivit många bra filmer dom senaste dagarna! Lovar att lägga upp trailer på alla!
Nu ligger jag i soffan och kollar på tv Crille myser vid minna fötter framför datan.. Inge jobb och inga måsten idag, stressfri och lungn dag! Sånna dagar är alltid välkomna!!

Lite uppdateringar:
Tävlingen på dansverkstan går bra, just nu leder vi med 447 gillar. Gruppen som ligger efter oss har 249 röster! Men som sagt än är det inte över! Fortsätt att länka och gilla alla ni som inte gillat skulle betyda mkt för oss! Å tusen tack alla som redan gillat och länkat!!
Rökningen går oxå jätte bra! :D håller mig till 2 om dagen
Videorna från dansen kommer snart looovar, har inte hunnit än och just nu så är datorn ockuperad ;)
Puss på er <3

 




Anonym

Hej jag tycker alla naglar du fixa är SJUKT fina, men jag tycker nog mest om dom här.

Sjukt snyggt! ...kram :)



URL:


Anonym

Hej jag tycker alla naglar du fixa är SJUKT fina, men jag tycker nog mest om dom här.

Sjukt snyggt! ...kram :)



URL:


Sanna

tack tack =D bara att höra av dig om du blir sugen ;P



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Anonym

samma här...kram!



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?