Kål me later if you must

Snabba ryck blev det igår! Jobba till 20:30, naglar vilket blev jätte snygga å sen fort ut på krogen! STRESS på hög nivå men oj på vilket topp humör jag var på och inte någon kunde förstöra det, inte ens en dum, blåst och otroligt skämmig brud, tvärt om var på så bra humör att hon gjorde lite utav min kväll för att hon är så otroligt "komisk" ;)
Blev Pluto med Empa, Gurra och Joel! Looptroop spelade! Jisses så skoj det var och vilket jädras ös det var! Grymma som få! Träffa sjukt mkt skojiga människor och många favoriter! Dansade till bena ömmade!
Idag mår jag dock som jag förtjänar och måste pina mig igenom jobb fram till 15 :S sen blir det mera naglar och julhandel.. Och ikväll sitta uppe mys med Bingolotto ;D wiie




Anonym

Du verkar vara en helt otroligt kvinna. Och du är verkligen otroligt vacker.



URL:


Sanna

sötaste, tusen tack det värmer!! <3



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Anonym

gillar!!!



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?