Lucia

Förstå att idag är det lucia idag! Helt sanslöst hur fort tiden går! Det är inte okej! Hinner ju knappt med :(
Sötaste pensionerna skulle gå lucia tåg på vårt jobb, synd att jag missa det.
Nu sitter jag på bussen på väg mot dansen, reggeaton står på schemat. Om jag har längtat!! Reggeaton är nog min favorit dans, har alltid så skoj å älskar stilen och musiken! :) synd att man inte kan tävla i det, hade varit något! ;D hihi
Igår blev det väldigt tidigt för mig å Crille 20:30 låg vi i sängen och kramades haha.. Om man var pigg i morse , för 1gångs skull ;D
Ne nu är jag framme! Ha det gött <3




Anonym

det är ganska skönt att gå och lägga sig tidigt, att gå upp tidigt, man hinner med en massa under dagen :)



URL:


Sanna

ja verkligen, skönt å vakna pigg för en gångs skull =)



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?