Uppdatering:Åre

Har varit dålig uppdatering utav mig dom här dagarna, men det beror inte på utan på den dåliga mottagningen här uppi fjällbergen =( Nu har jag äntligen lyckas få igång internet på mobilen och kunna dela den till datorn, så nu blir det en kort sammanfattning utav dom här 3 dagarna vi varit här och lägger upp lite bilder..
Vill först börja med att säga att det är ett galet och grymt härligt gäng vi är med och tack tobias som dragit ihop och fixat det hela! <3
In lägget som jag publicerade i torsdag då vi åkte skulle komma upp 06:00 inte vid 16 =S internet!! Aja!
Som sagt vi åkte på torsdag kl 06:00, bussen vi skulle åka med var trasig så vi fick en annan istället. Och som ni såg på bilden tidigare så var den inte så stor!! haha.. men det gick vi fick plats med all packning och alla som skulle med! finns det hjärte rum så finns det stjärte rum! Eller hur?! ;P och det fanns en massa hjärte rum ;D haha.. Jag var så himla trött så jag sov nästan halva utav resan! Skönt som satan! Med det gjort inte vissa! haha.. Vissa körde all in redan från start! Å då menar jag Marcus (aka snövit ;D) haha! När jag vaknade efter ett par timmar då var han klapp kanon! Men det var skoj, vi fick mycket att skratta åt! resten utav bussresan bestod av mer dricka och trubadur! Väl framme i den fantastiska stugan, som var enorm och hur fin som helst! Gick hälften utav gängen ner till ican och handla och resten stanna hemma och vila en stund. Sen blev det party vill jag lova, folk började fixa sig och några bastade alkohol och musik på högsta volym.. Party till 03:00 tror jag sista man föll! ;) Sista timmen där tände vi brasan, satt på lunga favoriter på stereon och så kröp alla ner i soffan och möss! Underbar första dag!
Dag 2: Även fast alla festade järnet dan innan och körde långt in på natten som var dom flesta uppe och vakna redan vid 8 på morgonen??? Ovanligt för mig som brukar sova till sent in på eftermiddag när jag druckit, men det gick. Mysig frukost med alla, lite soffhäng och sen på't i gen !! Bastun igång, vinet fram taget och alla på bästa humöret körde vi igen! (grabbarna började dricka redan när dom vaknade =S) Denna dagen tog vi oss ner till åren byn och testa på åres nattliv! jisses så skoj vi hade och så vi dansade.. Bygget hette krogen vi var på. Stort som S#tan var det, och så mycket folk! Alla hur trevliga som helst! blev mycket shufflande och då menar jag dansen och inte skotta snö ;D haha Efter krogen blev det efter fest och sista man föll denna kväll vid 06:00
Idag! Alla uppe vid 10 pigga och glada, och grabbarna självklart med en varsin öl i handen! Förstår inte hur dom orkar!! haha.. och vilken energi dom har hela tiden, jag är helt slut efter 2 dagars drickande. Men men man måste ställa upp cör gänget ;) så det blir dricka idag med! Efter frukosten gick några och handla in för vår nyårs middag, vissa är i backen och åker skidor/snowbord, vissa myser i soffan och några bastar, och jag sitter här och bloggar =D
Sista dagen på det här året då!! Så nöjd och glad att jag är här åre och spenderar den men alla glada och härliga! kunde inte valt nått bättre sätt att spendera mitt nyår på, mest bäst! skönt avslut på¨det gamla året, som varit helt underbart många stunder men även varit fyllt av jobbiga händelser, som jag helst vill lämna bakom mig och glömma! Vilket jag tenderar att gör och gå in på det nya året med en positiv och glad inställning, nya steg och nytt kapitel med min älskling! Vi ska göra det så bra som möjligt! <3 Nu ska jag slå på en rulle äta lite cheezballz och vila en stund..



Anonym

Vad roligt att ni har haft det bra på eran resa. Härliga bilder... Ni verkar ha haft en underbar nyår!... Åh vad härligt ni ser ut att ha haft det!...

och du, GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!



URL:


Sanna

Tack tack =) Vi hade det toppen, längtar tillbaka! Vi åker absolut tillbaka nästa år, hoppas då på att crille är frisk då ;D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?