(Inge smink på denna bild ;( Idag tänker i...

img_7479 (MMS)

(Inge smink på denna bild ;( Idag tänker inte jag sminka mig för nånting..! Inte ens om Brad Pitt skulle komma hem till mig.!! )  Idag mår jag inte bra..! Hostat hela jävla natten när jag väl somnade ringde klockan efter typ 30 min, höll på att smälla av.. Gick upp å borsta tänderna å kände hur jag inte ens kunde stå på bena.. Tog en temp för att se om jag hade feber å självklart hade jag det 39,6 höll på å brinna upp..! Då var det bara att ringa till bemaningstjänst å sjukskriva sig, krypa ner i sängen igen å försöka sova.. Sov några snuttar fram till kl 13 men det var svårt slutar inte hosta å kallsvettas som en gnu, går ju fan å vrida ur mitt lakan å täcke. Usch hatar å va sjuk..! Nu ska jag iaf krypa ner i soffan kolla på en film och dricka te.. Hoppas dom klara sig på jobbet :(




lindström

skulle brad pitt komma skulle du flyga ur sängen... ligg inte där å ljug ;)



krya på dig bruden..



URL:


Tomas

Alltid lika vacker!:)



URL:


Anonym

Ja, Visst är hon strålande vacker =)



URL:


sanna

hehe, tack vad snällt =)



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


sanna

ja det skulle jag antagligen göra ;D men skulle inte sminka mig ;D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?