Jag sökte dig och fann mitt hjärta..

Ont i huvudet idag igen :S Undrar om det är mina tänder som spökar?! Kanske dags å gå till tandläkaren, var ju ett par år sen, typ 7 :S (massiv tandläkar skräck!! )
Var hos Ingela idag å åt innan Crik skulle till jobbet, Crilles bror, tjej å bebis var oxå där!! MYS! Fick man kela lite med han oxå, bebis alltså ;D <3
Nu ligger jag å sara i soffan å glor på film, ovanligt va ;) filmnarkomaner.com haha..
Har sett Im David, så bra film och nu ska vi se lake mungo :)
Puss på er <3




Anonym

Du och din pojkvän är så otroligt fina tillsammans! Ni är verkligen så fruktansvärt fina ihop att jag alltid får lika ont i hjärtat när du laddar upp bilder på er två! ... fina bilder! tycker ni ser så bra ihop! :)



URL:


Anonym

Du och din pojkvän är så otroligt fina tillsammans! Ni är verkligen så fruktansvärt fina ihop att jag alltid får lika ont i hjärtat när du laddar upp bilder på er två! ... fina bilder! tycker ni ser så bra ihop! :)



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?