Movies

Blev film, vin å massaa tjej snack igår med Empa, Sara och Daniella... Vi kollade på en Skräckis of course ;) Grave Encounters, var så där, läskig men lite små B.. Slutet var kasst, men inget ovanligt det ju, eller hur! Har fått 6.1 på Imdb, men absolut se värd =)
Lite filmer jag sett på senaste:
The midnight meat train, var så där! Var lite för mcyket utav dåliga splash scener vilket förstör filmer. Själva storyn var väl bra men mycket annat förstörde. Så se värd? Hmm.. Nja?! Bestäm själva!
Final destination 4. Jag Älskar dom här filmerna! ALLA! Hur dåligt gjorda dom är och överdrivna så är dom så j#%la bra =D Första filmen är ju självklart bäst! men längtar tills 5 kommer ut i bra kvalitet så man kan se det =D dom här filmerna har inte fått så bra betyg på imdb men dom är bra =D tycker jag iaf ;P haha..
Seconds Apart lite utav en psykfilm, men den var intressant. Läskig twist på slutet, se värd men lite rå så ni känsliga vet ;) fått 5.7 på imdb men inte så många som röstat än, ny film från 2011..
Idag blir det också lugnt, ännu en film kväll med Sara. Jisses så jag älskar dessa film/mys kvällar men mina bästa damer. Alla bra filmer vi har sett och allt tjejsnack.. Snack om allting, kläder, fester, killar ;P m.m Gillar när alla vi är samlade men ibland så går ju det inte, som min bäst Empa som är ute å slirar idag ist.. Sj så har jag inte varit så taggad på att gå ut och dricka och festa, har blivit så seg på det. Men känns skönt och va hemma och inte vakna bakis, speciellt när man ska upp och träna dagen efter =)
Puss på er <3



Anonym

ska på bio imorgon kväll och vi har svårt att välja film vet du någon bra film som går nu? för både kille och tjej.

Vore tacksam för svar... :)



URL:


Sanna

Hej! Har inte hunnit svara haft jätte mkt idag, sorry men hoppas det inte är försent ;)

Lite svårt beror på vad ni gillar, hmm..

Men om din kille gillar twilight och ni sett dom andra så tycker jag absolut ni ska se breaking dawn, den ska va grymt bra, och jag är ju en riktigt twilight sucker och läst alla böcker och 4:an är absolut BÄST ;) hehe

Men sen har ni ju Contagion, jag tycker den var jätte bra..

In time tyckte jag oxå var bra men min kille tyckte det var dåliga effekter i filmen som förstörde..

En film som jag absolut vill se och som jag tror är as bra immortals, lite 300 stuk på den om ni sett den =)

Driv går ju på bio nu men det var faktiskt inte så bra, har fått jätte bra betyg på imdb men det var JÄTTE skum å SEG så det rekommenderar jag inte !!

Tower heist verkar vara en bra komedi om ni är sugna på det, har fått 6,7 på imdb =D

Vart lite mkt nu men hoppas ni hittar en bra film! Får gärna skriva tillbaka om vilken film ni såg och vad ni tyckte om den =D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?