Så häftigt!!

Så häftig och fascinerande och rörande... Vilken upplevelse det måste va för både "infödingarna" och den "vita manen" Nån som hade lagt upp den på FB var tvungen och dela med mig, tycker den va så fin ni måste se.. Upplevelse å bara se!!! Att saker som är så självklara för oss, så som materiella ting och olika hudfärger kan vara så skrämmande för nån annan, det är inget man tänker på varje dag.. ÅÅ jag skulle så gärna vilja åka till nån sån här by, uppleva någor helt annat! När jag gick i gymnasiet så ville jag ju så gärna åka som volentär till någor U-land, helst Afrika till nån barn by det var verkligen min stora dröm.. Bara känna att man hjälper till, bidra med något! Men sen blev det aldrig av, fattar inte varför?! Kanske ta upp den drömmen igen?! Men är så svårt när man har någon man lever med =( skulle va så jobbigt att lämna Crille så länge, siste jag kollade men det var ett par årsen, genom Läkare utan gränser var det minst 6 månader man skulle va borta =( klara man det? Men ska nog kolla upp det lite iaf =)



Anonym

Väldigt rörande och tänkvärt!



URL:


Sanna

À verkligen!



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?