Sammanfattning utav helgen..

Har varit dålig uppdatering utav mig den här helgen.. Inte mått så bra! Huvudvärken har varit nå fruktansvärd jobbig men nu börjar det släppa sakta men säkert 2 dagar kvar på penicillinkuren ... Bihåleinflammation visade sig att det va och inte hjärnhinneinflammation, skönt det då? eller vad är värst? hmm, har ingen anning!! haha Måste säga att dom är inge duktiga på oxbacken vårdcentral tycker jag, tog inte ens rätt prover för att diagnosera mig rätt =S aja men fick "rätt" vård på akuten iaf =D Hela helgen har varit mysig och lugn typ bara slappat och sovit, tagit paus från dansen lite så jag skulle friskna på snabbare.. Men imorn är jag åter tillbaka. =D hihi.. har en läka tid imorgon oxå för att kolla benet/foten, ibland har jag så sjukt ont att jag knappt kan stödja på den som idag =( Idag har det varit en härlig måndag jag bara myst hela dagen med min älskling!! Vi har ätit middag kollat på The Walking dead, bästa avsnittet idag såååå spännande längtar tills nästa måndag!! åååå! Hatar när det slutar när det är som mest spännande!! Vi har även börjat kika på The Vampire diaries, verkar va en grymt bra serie, bara sätt 3 avsnitt ska fika nu och se 4:e sen blir det en dusch men MI AMOR och sen sova =D Hoppas ni har haft en mysig och rolig helg! Lägger upp en liten gif bild på mig när Crille försöker ta en bild på mig när jag äter, inte okej ;D Tydligen är det jätte roligt hur stora tuggor jag tar, haha.. Grabbarna fick sig ett gott skratt på billan i somras när dom upptäckte det.. iaf bjuder på det ;P

resize image

Resize image



Anonym

hija quiero que me llame ,porque no me contesta el telefono ,que no se da cuenta que me preocupo y ademas me pongo triste de ver que no quiere nad con su familia que la queremos tanto, los amigos no son duraderos, siempre se van unos mas prontos y otros mas tarde pero su familia y en especial yo estare siempre a su lado en lo que seo te quiero mucho cuidate



URL:


Anonym

Skönt att höra att du mår bättre, blev orolig för dig!



URL:


Anonym

Och det brukar ju sägas att ett gott skratt förlänger livet...! :D



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?