Söööndag

Blev en sväng ut å dansa igår med sara, joel och albin.. 1öl bara så duktig va jag ;P blir inga stora alkohol mängder för mig innan nyår.. Ska köra stenhårt på träningen :)
Men det är helt ok för mig, för jag är inte en sån som behöver dricka för att gå ut på krogen, jag kan ha kul ändå jag älskar bara att gå ut och dansa å umgås med vänner! Sen är det ju skönt å slippa dagen efter ångest ;)
Crille kom och hämtade mig efter krogen vid 2 tiden så åkte vi hem å tittade på film "Midnigt meat train" var så där, kunde vart mycket bättre om inte det var för alla dåliga splatter scener!! förstår inte varför dom ska förstöra filmerna med så dåliga å overkliga scener!!! Irriterande!!
Kom i säng bra sent runt 5 tiden! :S
Bra trött man va på träningen idag!! Vi körde en disco koreografi! Kul men svårt!! Sen blir jag så arg på mig själv för jag begränsar mig så mycket genom att tänka att jag inte kan å dom andra är så mkt bättre!! Mitt självförtroende sjunker så mkt genom att kolla på dom andra!! Men men!! Ska försöka släppa den spärren, bygga upp självförtroendet i dansen och ha en annan inställning!
Idag är det fars dag så grattis till min kära far och Crilles kära far!! Vi ska åka förbi graven efter jag slutat å tända lite ljus <3 sen blir det mer film mys med älsklingen innan vi kryper till kojs <3




Anonym

fina du...! :)



URL:


Sanna

<3



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?