Min underbara familj <3

Idag sov jag och Crille till JÄTTE LÄNGE!! Vaknade runt kl 12:30 och då var det bara att hoppa upp och springa till dansen som började kl 13 :S Idag körde vi igenom alla dans koreografi vi har lärt loss, å det var inte många man kom ihåg !! =S inte bra =D men efter ett tag kom dom tillbaka ;p HAHA
Sen träffade jag på min bästa tjej Katja, vi tog en lunch innan jag skulle på dans igen! Som alltid älskar jag å träffar henne vi har så sjukt mkt å prata om och vi är så lika! Mycket skratt och mycket psykologis bearbetning, min privata DR.Phill ;P haha!! Ååå snälla vacka kvinna kan du inte flytta tillbaka till Väster ås pls!! <3<3
Nu är jag hemma och ska lagga lite fika och sen slänga mig i soffa och degga tills min älskade kommer hem..
Slänger upp lite bilder från när vi var hemma hos mamma innan min lillebror flyttade till spanien, har helt glömt bort å lägga upp dom =(
Bjuder på en lite video från vår lilla sångstund också (får be om ursäkt i för väg men jag är totalt ton döv ! så sorry om det låte förjävligt ;D haha)

Vi hadde en lite pyssel stund oxå =D bad tjejerna att visa lite tänder oxå, fina va =D hihi<3
Sötaste Daniella hittade på mina dojor oxå som hon ville så gärna låna =) Daniellea: - å jag längatar så mkt tills jag har samma stl som du då kan jag låna ALLA dina skor! Haha sötnosen! Gjorde en lite söt frisyr på henne en liten roset som hon älskade =D
Å sen blev det sång stund med alla barnen innan vi åkte hem =D <3
(Som sagt ber om ursäkt låter inte bra =D haha men jisse så mysigt det var och vad många låta vi körde =D älskar å va med barn, blir barn sj =D haha <3)
Puss på er <3



Anonym

Hmm här är det bebis på gång. :D



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?