Blood on the dance floor for real !

Årets ös på dansgolvet @ pocoloco! Sammanfattning utav kvällen: SJUKT KUL!!
Bästa kvällen!! Jisses så kul det var å uppträda å Satan i gatan så bra det gick! Så nöjd! Var så nervös när vi skulle gå upp men oj vilken kick man fick efteråt!! Bästa jag gjort på länge! Tack pocoloco dance crew! Vilken energi vilken glädje!! Längtar till nästa dans uppvisning!! <3 onsdag den 2:a oktober åter på dansgolvet på pocoloco igen med hår från cut n blow!
Ps. Såg ni mig å crille i tidningen idag ;) la upp bilder från västeråsan men blev nått strul lägger upp igen imorgon!! :) ds.
Nu ska jag skölja bort mina synder samt blodet sen blir det sängen för mig.. Lång nagel fixa dag imorgon med start 14 :D
Puss på er och hoppas ni fått en awsome hallowen <3




Anonym

så skrämmande bra gjort att man blir rädd. :D



URL:


Anonym

så sööt och hemsk på samma gång! Gillar...!!! :D



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?