Dålig uppdatering igår!


Blev en mycket dålig uppdatering igår inte okej från min sida =D
Åkte hem till min kära systeryster igår och min mobil hade inga batterier så jag kunde inte mobilblogga eller ta några bilder! Sov där så nu sitter jag vid deras dator i väntan på att barnen ska komma hem från skolan! Snokade mig igenom deras dator och hittade den här fina bilden på mina älsklingar så jag tänkte slänga upp den med ett liten uppdatering!
Vi hade det sjukt trevligt igår! Blev massa gottandes igår :S så i dag blir det sten hård träning! Vi hjälpte mamma (min kära mor var också på besök här) att plugga lite, vi hjälpte henne med en fallbeskrivng in för en intervju. Jisses så vi skrattade, för att vi flamsade så mycket så satt vi långt in på natten med det där. Runt 3-4 röde vi oss vidare till sängen men vi slutade inte prata och flams då inte, haha runt 5 bestämde vi oss för att försöka sova =D e jag trött idag? om jag är? haha.. Men så skoj vi hade och så mycket vi pratade om, mest bäst! Löve it! <3
Det ända tråkigaär att jag inte fick krypa ner till min älskling i natt, å inte har jag kunnat pratat med han så mkt heller eftersom jag inte haft nå batterier på mobilen, mest sämst!! =( saknar han nå fruktansvärt mycket och inte får jag träffa han förens 23:00 idag =( inte ok, vi har nog inte varit ifrån varandra sen city festivalen =D menmen, massa gos ikväll ist =D
Idag blir det dans, pocoloco 18:15, rnb 19:15 och sen frå vi se om jag går på danchall 20:15 eller hiphop, de ska gå igenom dansen vi ska köra på uppvisningen på hiphopen och jag kan ju inte den än så det skulle bara bra om jag gick igenom den igen.. =s
Vi har dansuppvinsning på pocoloco bar(gamla silk) den 29 oktober tema "blood on the dance floor" kommer bli så grymt nå får inte missa det!! Sen har vi gig den 2 o 3 november också, den 2: på pocoloco och den 3 i norberg =D det börjar rulla in nu skoooj men så sjukt nervöst!! hihi
Nu ska jag försöka få i mig lite å äta!
Ses ikväll, blir nog inge uppdatering inna jag kommer hem 22..
Puss på er mina sköna! <3






Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?