En av dom bästa grejerna i mitt liv är att...

img_8618 (MMS)

En av dom bästa grejerna i mitt liv är att jag har förmånen å lyssna på Crik när han sjunger varje dag! Jag njuter! Älskar å bara mysa ner mig i soffan å ligga å lyssna! <3 ska vila en snabbis för att sen dra till dansen igen Clubdance JAM. Redan kört pcoloco träning och Zumba idag, svettigt? Ooo JA!! Fick reda idag att vi har vårt första gig den 4/11 i Fagersta tror jag det va, HJÄLP!! Hur ska jag fixa det?! Blev jätte nervös å lite stressad när hon berättade! :S men tror det kan bli kul iaf :D vi ska köra alla danser vi lärt oss, alltså, cha cha, disco, street (Markus koreografi) och en hiphop rutin vi lärde oss idag :S mkt va? ;) hihi.. Har känt mig lite hängig idag, snuvig, ont o halsen och ont i huvudet! Börjar definitivt bli sjuk :( Wish not! När jag kommer hem ska jag se "The notbook" ska tydligen va jätte bra och fin! Djup! Nån som har sett den? Puss<3




Anonym

Du är en riktigt filmkoman...Hehehe =D



URL:


Anonym

Skojar du?...hon kollar typ 100 filmer om dagen hahaha ;) kram



URL:


Sanna

hahaha, ja jag måste erkänna det är mitt missbruk ;D älskar filmer och har nog sett dom flest! Ett missbruk jag ärvt av min far =D haha



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?