Fika med finaste, dans och bio <3

Efter pocoloco träningen blev det fika med finaste Katja. Så jag har saknat den damen!! Saknat våra samtal över goda bakelser <3 Älskar våra uppdateringar, -vart var vi sist? -bla bla bla. - var det så längesen vi sågs? - Jaa!! Å så fortsätter uppdateringen från vart vi lämnade den sist vi sågs :D Efter det blev det Club dance JAM, där vi tränade locking, wawe och andra roliga å coola saker :D jisses vilken träningsvärk jag kommer ha i armarna imorgon, har redan träningsvärk. Skulle testa göra "dolphin nånting" (kommer inte ihåg vad det hette ;P)liknade "ormen" .. må ni tro så svårt det var och jisses så otränad jag är i armarna!!! Kunde inte ens göra EN armhävning på knä med HJÄLP!! Då är det illa hahaha.. Träna armarna härdan efter kanske?! ;) Crilår och jag hann med en bio så här på kvällskvisten också, med Alex, Josefin och deras kompis Markus :) Såg "Contagion" var så där :S seg! Handlade om ett virus som spred sig över världen och miljon tals människor dog, sån film har man ju inte sett förut?! ;P Men skoj ändå å gå på bio, mysigt! Kommer en ny film som har premiär på fredag "In time" med Justin Timberlake verkar as bra! Handlar om: I en framtid där åldrande inte längre existerar har livslängd blivit en lyx och tid den främsta handelsvaran. De rika kan köpa sig till nästintill evigt liv medan de fattiga kämpar, stjäl och tigger sig till extra dagar, månader och år. I denna värld lever Will Salas på fattigdomsgränsen vilket innebär att varje dag kan vara hans sista. När han anklagas för mord tvingas han att fly och tillsammans med en ung kvinna försöker han rentvå sitt namn. Men tiden är inte på deras sida...// recension från http://sf.se Så det blir nog en dejt på fredag med min älskling :D Me like! Imorgon vankas det jobb, 8-13,30 sen bär det av till Violeta för att prata om nagelutbildningen, pris m.m :D skoooj! Jätte sugen på den utbildningen så man kan bli licenserad nagelteknolog å kanske jobba som det ist för vården iaf 50/50.. Men vi får se! Nu blir det sängen för mig!
Så god natt på er å sov så gott!! zZz<3




Kattis

OOOH min snyggaste så jag saknat DIG! <3

tack för idag gumman, vi får fixa till helgen, annars tycker jag att vi ska styra upp en riiktig tjejkväll snart, med massa vin o skvaller och dans (o du får hålla dig i skinnet med dina moves, så vi andra slipper skämmas hahah)!! o jag tvingar med millis också ;)

LOVE

Pussa



URL: http://freeasmyhair.blogg.se/


Anonym

du som är så duktig på att göra naglar, behöver du verkligen en nagelutbildning?... :)



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?