Gjorde en refil på Annas naglar, alla nagl...

img_4741 (MMS)

Gjorde en refil på Annas naglar, alla naglar satt kvar förutom 1 :D nöjd? Oo ja! Hihi :D sen gjorde jag en svart skuggning runt ögonen på henne, blev läckert, mystic ;P Gjort mitt, the rest is up to u ;P  lycka till nu med pojkvännens kompisars flickvänner ;D hihi.. Idag har jag och Crille varit jätte duktiga vi har tvättat sen 9:00 inga smutsigs kläder kvar! så skönt nu ska det bara vikas in ;P hihi.. Nu ska jag ta å göra mig en smörgås träna på nya dansen, som föresten kommit ut på fb!! Får se om jag kanske lägger ut den här ? Men hänger knappt med i den! Men nu kan man repetera den iaf :D ikväll blir den nog lugna bullar en film å nå gott å äta kanske? Vad ska ni göra fredags kväll? Puss <3




Anonym

Snyggt :)



URL:


Sanna

tack =D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?