Hallowen fest den 5:e november!

Nu har man äntligen hämtat ut hallowen kläderna! Kommer bli så kul är JÄTTE taggad!! 80st har tackat ja till den festen :D jätte party!! Kläderna var helt okej, men min baywatch dräkt var ganska kort!! På bilden ser det ut som typ hotpans längd men i verkligheten så är den kortare, visar ju skinkorna!! :S så vi får se om jag vågar har det. Känns dumt å gå å visa hälften utav rumpan! Crille tyckte jag ska ha den ;) det är ju ändå en utkläddas fest, men vi får se!! :D kommer moulin rouge dräkten in så beställer jag nog den å testar :) Crilles saw dräkt var jätte grym, läskig som Satan :D hihi usch.. Empas kackerlacka dräkt var oxå grym hahaha... Lägger upp bilder på dom den 5:e :D nu ska jag laga mat! Puss på er <3 p.s blogg.se appen funkar igen, jippi!! :D d.s




Anonym

Ska bli galet kul att se



URL:


Anonym



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?