Inga batterier och mobil laddaren efterlyses!!

Tappat bort min mobil laddare i vår "enorma" lägenhet!! Fattar inte hur saker bara kan försvinna!! Så sjukt irriterande!! =S Vill nästa bara sätta mig ner och gråta! Hatar att vara utan mobil!!!! Aja!

Reggeaton var grymt bra idag, riktigt tungt och svettigt! Vi gjort massa, nya delar, satt ihop, par delar.. Massa skoj! Love it! tiden bara flög förbi!!! Önskar den kunde vara 1 timme längre ;P hihi
Zumba passet var riktigt bra det oxå och grymt tungt, jisses!! Fick köra med tyngre vikter, trodde mina armar skulle gå av!! =D svettates som en gris =D lilla träningsvärken jag ko,,er att ha imorn, så sköööönt riktigt givande!! Imorgon blir det Zumba men Lina O uti hallsta =D
Måste berätta en skojig grej om mig för jag är ju bra rolig ibland och bra töntig!!
Vi såg ju Silent Hill i går, en skräckis en RÅ skräckis!! Tycker den var jätte bra, men aldrig mer ALDRIG MER!! Vilka mardrömmar jag hade! Helt sinnessjukt!! Vakna upp mitt i natten, liv rädd och genom svettig! hahah förstår inte varför jag utsätter mig för den räddslan?!? Tycker det är jätte kul och kolla på skräckis men vet att jag nästan ALLTID får mardrömar och konstiga tankar!! jag e ju så FEG!! hahaha.. Blev ju till o med rädd och hade mardrömar efter pocoloco träningen när vi gick igenom vad vi ska vara på blood on the dance floor hallowen! HAHAHA
Å när Crille drog till jobbet idag runt 5:30 och släckte lampan i hallen så att det var kollsvart överallt höll jag på att kissa på mig! Jag flög upp ur sängen som en raket och tände varenda lampa! haha.. Sen kunde jag ändå inte somna för det ända jag tänkte på var den filmen, USCH säger jag bara!! Blir bara romatiska filmer för mig härdan efter =D haha! Nu blir det sängen! Puss och godnatt <3



Anonym

Hahaha. Adrenalinkick? =D



URL:


Anonym

Jag hoppas du hittar den, hur skulle vi klara oss utan dina underbara inlägg...

Kram :)



URL:


Sanna

haha, ja måste va det för blir ju alltid rädd..! =D

Naw vad gulligt!! Hittade den under sängen ;D hihi



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?