Noll sömn inatt! :S

Tränade lite på dansen när jag kom hem efter jobbet, åt en smörgås (igår var det dåligt på mat fronten! Förstår inte att jag glömmer bort å äta ibland! Åt 1 äggmacka till frukost och 1 smörgås med ost på kvällen, det är allt! :S)sen gick jag iaf å la mig runt 22, låg och vred å vände på mig, mös lite med crille, gick på toa, kika på mobilen gjorde allt annat förutom sova!!! Kunde inte komma till RO!!! Var jätte trött men kunde inte sova!! Sist jag kollade på kl var den 03:00, efter det nångång måste jag ha somnat! PANIK!! Skulle upp kl 06:00 för att jobba, så må ni tro hur trött jag va imorse, nästan så att man ringde å sjukskrev sig ;P Sen är jag ju bara för rolig! Eller vad man ska säga! Jag ska iallafall INTE kolla på efterlyst nå mer!! Är alldeles för känslig för det!! Kunde inte släppa det jag hade sett på tv, skvätte till o med en liten tår när jag gick å la mig :) hihi.. Förstår mig inte på människor!! HUR kan man ringa på en gammal mans dörr för att sen råna han och misshandla HAN! Sparka han i magen så revben bryts och sparka han i huvudet!!! Har man ingen medkänsla!! Och inte nog med det sen var det två vuxna män som misshandlade och rånade en lite pojke på 11ÅR för 2 GULDTIOR!!!! Kom igen, vad är det för fel på folk!!!! Dom hade ju inte ens behöv misshandlat han för att få pengar! han hade blivit rädd nog om dom bara bett om
pengarna!!!! IDIOTER!! Förstår ibland inte hur människor funkar! Måste va nå allvarligt fel på vissa personer, nå psykisk fel för att misshandla andra så brutalt! Speciellt barn eller äldre människor!! Man är fan inte mänsklig då!! Sen läste jag att en bb-deltagare hoppat från älvsborgsbron i Göteborg i söndags, överlevde men ligger i koma och läget är kritisk. Enligt en tråd på Flashback så var det Sanna som var med i år (hon som förlovade sig med Rodney) Usch stakars tjej! Tydligen så har inte hon mått så bra redan innan bb och haft det struligt hela sin uppväxt bott på olika foster hem haft drogproblem och mått psykiskt dåligt ganska länge! Blev väl inte bättre utav att hon var med i bb kan jag tänka mig! :S Men förstå hur dåligt hon måste ha mått inombords att hon inte såg nån annan utväg än att ta livet av sig :'( usch!! Hoppas hon klarar sig och inte blir förlamad eller får några skallskador efter det fallet!! Var iaf en ledsam kvälll igår, blir så ner å ledsen när jag hör sånt :( kanske därför jag inte kunde komma till ro! :S Nu ska jag iallafall laga middag (kyckling baguetter med en god sallad) och göra det mysigt tills Crille kommer hem! Överaska han lite, tända ljus :D tänkte köpa en ros också men struntade i det kändes lite larvigt, hehe, eller hur?! ;) sen blir det dans kl 18! Puz på er! <3




Anonym

Det är så sjukt läskigt att sånt där händer... =(



URL:


Sanna

ja verkligen man blir ju mörkrädd nästan så att man knappt vågar ta sig uty!



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?