The End!

Super mysig dag! Sammanfattning: fotografering för Västerås tidningen 14:30-16. Sjukt snygga kläder och mysigaste bilderna! Längtar tills jag får bilderna! Får dom efter dom publiceras i tidningen, så snart hoppas jag!! :) Efter det bar det av till Uppsala för träffa finaste fam Fuentes/Golppi <3 Älskar å träffa alla barnen, så mysigt! Bjöds på tacos och massa babbel! (blivit massa tacos den här månaden, hihi, mums!) Sen satt jag å hade sång stund med barnen, hihi, mys! Så kul! Blev ganska sent 24 var vi hemma i Västerås. Då blev det en snabb visit på Skyen för att möta upp Crilles fam <3 Var dock inte på så party humör, trött å migrän men det gick ändå ;) årets ös på Skyen å bra musik, hade slut på öl så det var ett minus ;P hihi.. Nu sitter vi i bilen å ska köra ut Crilles bror till tjotahejti (som han utrycktes sig :D ) Imorn blir det jobb 7-12 sen dans 13-14 Zumba 14-15 fika med Katja runt 15-16 sen dans igen 17:45-18:45 och avslutar med ett till Zumba pass 18:45-19:15 fullspäckat schema hur ska man orka :) spännande spännande :) Natti Natti på er å hoppas ni har haft en awesome lördag <3




Anonym

Hmm, bebis sugen??



URL:


Sanna

Haha.. Ja man kan tro det va? ;P älskar barn! Å skulle va så mysigt å ha sin egna lilla krake.. Men tror nig jag lugnar mig ett tag med det, iaf 1år eller så ;D nöjer mig just nu med mina underbara syskonbarn jag har å alla andra bebisar som fins runt om kring mig :D <3



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Anonym

Jajaja, ska vi tro på det....Hihihi ;)



URL:


Sanna

hahaha..



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?