The thinker i i matkoma! En flottig, äckli...

img_4688 (MMS)

The thinker i i matkoma! En flottig, äcklig pizza efter 2timmars dans inte Ok!! Sa e pasta bolognese men fick en pizza bolognese ist, hmm?!? Aja tur att man i inte var så hungrig å det räckte med typ 2 bitar.. Nu blir det vila i 20 min sen tillbaka till dansverkstan för lite clubdance :D Hade andra dansträningen för pocoloco idag, gick så där ;P hihi.. Jo men det gick så bra det kunde gå! Haha.. Gav mitt hundra och jag hängde med lite gran iaf.. Idag lärde vi oss 2 koreografier 1 cha cha och 1 disco koreografi :D så skoj!! En upplevelse vill jag lova :D haha.. Igår hade vi det grymt skoj! Blev all in vill jag lova!! ;D Min sötnos var ganska rund om fötterna, haha! Crik i ett nötskal, haha! Har ett par filmer och lite bilder lägger upp dom sen, nu måste jag vila ;)




Anonym

Jäklar vad det såg gott ut med pizza! :)



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?