TRÄNINGSVÄRK.COM!! Haha lilla träningsvärk...

img_5804 (MMS)

TRÄNINGSVÄRK.COM!! Haha lilla träningsvärken jag har i armarna, magen å låren! Aaaaaj säger jag bara!! Men skönt! Fick ju med mig Sara och Julia på Zumban, jätte skojigt! Dom var jätte duktiga hoppas dom hänger på nästa gång :) Nästa söndag är det 90min Zumba pass för samma pris som ett vanligt pass 70 kr, riktigt fynd! Det kan ni inte missa :D  Våra maskerad kläder har kommit, jippi :D men den jag ville ha fans inte :( så jag tog baywatch som jag tänkt från början :) Ska mysa en stund och sen städa sen springer jag ner å hämtar dräkterna :D får se om jag lägger upp bild eller så väntar jag till hallowen, spännande ;P




Anonym

ÅÅååh vad mysigt det ser ut!! (dina kläder ) =D



URL:


Sanna

Jätte mysiga! älskar å träna i mycket och stora kläder =D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?