Skräck/Thriller

Hade sjukt kul igår på Salsan! Å jisses vad vi dansade, Empa och jag ver helt genom blöta när vi åkte hem.. hehehe.. Riktigt tränings pass blev det ;D Blev så svettig att garderobs biljetten som jag hade i bakfickan ha blivit förstörd, allt som stod på den hade försvunnit! hahah, mysigt va?! Blev nyktert igår ingen alkohol alls ;) jo 2 öl ;D men förstå hur mkt kalorier vi måste förbränt, dansade konstant i 2 timmar.. Lilla tränings värken man har i bena idag!!! jag och Jenny har spenderat hela morgon fikat med att skrämma upp varandra genom att prata om bra skräckisar, läskig scener och läskiga saker som händer när man jobbar natt.. Hahah.. Jag är en ritig skräckis nörd, bästa jag vet! Även fast jag varje gång blir så rädd och nästan alltid får mardrömmar, haha.. Men det är något som lockar med skräckfilmer, pirret i magen man får när man blir rädd! Hmm.. Konstigt va?! Tänkte iaf rekommendera några bra skräckisar för er skräck junkies ;D Några är ganska gamla som dom har ni säkert sett...
Efter jobbet blir det enbart att ligga hemma och kurera sig, börjar bli jätte förkyld och vill verkligen inte att det ska bli värre. Måste va pigg och frisk till dansen imorgon och på tisdag! Och har ABSOLUT inte råd och sjuk skriva mig! Tror jag ska ta tag i å se X-men firstclass idag eftersom det inte blev av igår! å sen kanske några skräck favoriter? MYS!  

(Blev lite byte utav text stil, tänkte testa lite nytt.. Men kasnke blir jobbigt å läsa så här, rörigt eller vad tycker ni?)

 



Rec 2 är också jätte bra




Sen har vi självklart dom här klassikerna som jag bara älskar hur B dom än är ;D Freddy Krueger =D
Finns en ny film med den, inte alls lika bra men helt okej!A nightmare on Elm street

vet många fler som är bra tipsar om dom vid ett annat tillfälle =D 
Puss på er <3



Sanna

nemen vad tråkigt, ska ju va skrivstil!! vaqr det iaf på datorn på jobbet! man kanske måste ha word installerat =(



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Anonym

Jag håller verkligen med dig om att dans är den bästa och roligaste träning! :)



URL:


Sanna

aa det är det vekligen =D å man får sjukt snygg kropp, slank och sexig ;D hihi



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?