Vaknade med feber och halsont imorse! Känd...

img_6965 (MMS)

Vaknade med feber och halsont imorse! Kände mig jätte krasslig, kände att det var nått på gång redan i fredas men hoppades att jag skulle slippa bli sjuk! Men efter dansen igår så kände jag mig verkligen super dålig :( så det var bara att sjukskriva sig! Och efter som att jag är sjuk och det är så synd om mig ;P så tänkte jag att jag förtjänar  å äta chips och dip idag, eller hur? ;D hihi.. Nu ska jag se en till film "no strings attached" med Natalie Portman och Ashton Kutcher, fått 6,2 på IMDB. Har blivit massa filmer idag :) sett "life is beautiful" och "return to paradise" jätte bra filmer skriver och lägger upp trailer om dom sen. Har också massa skräckisar å se men får se om jag vågar se dom nu när jag är själv hemma! :S eller så väntar jag på att Crille ska komma hem från jobbet.!  Puz på er<3




Anonym

ush hoppas du blir frisk snart gumman :)



URL:


Sanna

aa det hoppas jag också inge kul å va sjuk så långtråkigt!

Tack <3



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?