Bugar och bockar å tackar för mig nu är sj...

img_7975 (MMS)

Bugar och bockar å med mjukisarna och raggsockorna på så tackar för mig är sjukt trött, slut som artist, men oj så skoj det va! För er som inte förstått så jobbade jag inte på IKEA idag! :) utan dansade!  ;) vi promotade typ Zumban å lockade folk till IKEA. Riktigt tuff dag, vi började 10:00 och dansat till 18:00 ca 1gång i halvtimmen :S skapligt slut man är i kroppen och huvudet orkar inte röra på mig, tänka eller knappt andas!! Så jag skippar Dacehallen idag :( tråkigt var riktigt tagga men har inte kvar en gnutta energi i kroppen å det ända jag hör hela tiden i mitt huvud är paus låten med Pittbull. Haha.. Vi kör igen på lördag för er som inte såg oss ;P 10-18 men då kör vi en gång i kvarten :S HERREGUD hahaha..! Riktigt skoj och riktigt härliga tjejer jag dansade med, alla levererade till hundra % super nöjd! Har massa filmer, lägger upp dom en annan dag alldeles för trött för det nu!! Crille är oxå på äventyr, inspelning/video inspelning något sån ;P berättar om det vid ett annat tillfälle ;) puss å god natt nu lägger jag mig i soffan å dör ett tag stänger av mobilen å är okontaktbar resten av kvällen!  <33




Anonym

Tänk vad kul man kan ha på IKEA hehe, Vill till Ikea och kolla lite....

Ska till IKEA en sväng på lördag.

Det ska bli kul, längtar redan att se er.

kram :)



URL:


Sanna

Ja viss kan man ;P på IKEA händer det ;P hihi

Ja kicka förbi på lördag tycker jag, blir nog skoj =)



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?