chi-chi-chi-le-le-le VIVA CHILE! <3

Idag är det 18:e September CHILES NATIONALDAG!! CHI-CHI-CHI-LE-LE-LE VIVA CHILE =D
Igår firade alla latinos och latinolovers ;P det på bäckby! Det bjöds på empanadas och manchar tårta (vet inte hur det stavas)och en jävla röjj kan jag tänka mig =D Vi (jag&crille) tänkte gå dit men var helt slut + att jag hade dans idag så ville va fräsch tilldes , men ångrar mig lite faktist var säkert grymt kul, går inte ha tråkigt på såna fester, musiken stämingen dansen och att ALLA är välkomna barn som gamlinga, love it =D NÄSTA år då ska jag inte missa det!! Min syster och jag har gjort en packt spelar ingen roll om världen går under vi SKA DIT =D hihi..
Nu måste jag försöka få i mig lite mat för snart bär det tillbaka till dansverksan för ytligare ett dans pass, Clubdance JAM!!

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Anonym

Mmm vad gott med spanska piroger!!!



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?