En väldigt trött jag som gör mig ordning f...

img_4025 (MMS)

En väldigt trött jag som gör mig ordning för sängen! Helt slut i kroppen! Kommer va bra jäkla mör i kroppen imorn!! Körde 2 timmar Zumba pass (styrka) sen gick jag på 1timmes  reggaeton pass med Linda. Jisses vilket intensivt pass, nu förstår jag varför det var för avancerade, haha.! ;) men oj så skoj det var!! Älskade det å går absolut tillbaka!! På torsdag blir Dancehall också avancerat, kan bara tänka mig hur jobbigt det kommer va :D hihi.. Så nu kör vi 3 dans pass per vecka å Zumba när jag har tid, så skoooj!! ÄLSKAR DANS!!! Så kul å va igång igen! 5årsen jag dansade seriöst! Ni som inte har provat reggeaton eller Zumba måste absolut göra det!! Så himla skoj och så himla bra träning!! God natt på er nu ska jag mysa ner mig hos min älskade tidig morgon imorn för en pw!! :D <33




Anonym

du är så duktig mitt hjärta! min fiiiina vän älskar dig<3



URL:


Anonym

Håller med.... :)



URL:


Sanna

hahaha.. måste bara säga att det ser ut som att jag har en blåtira på den här bilden ;D fina ni e som kommenterar så fint! Blir så glad tusen <333 till er!!



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Sanna

Älskar dig min fina vän (mix) ;) tack för igår bästa du!! <33



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?