Idag fyller min bästa svärmor Ingela a.k.a...

img_7814 (MMS)

Idag fyller min bästa svärmor Ingela a.k.a Inkela ;P så jag sjunger en sång för henne..! :D Med en enkel tulipan, uppå bemörkelseda'n vi har den äran, vi har den äran att gratulera! Blev bjuda på fika hemma hos henne! (inte bra innan träningen, men var duktig ändå ;P) hon fick rosor och present kort utav mig, crille, hans bror och tjej å lilla bebis, 500kr på kapphal :D Hoppas du har haft en toppen dag kära svärmor <33  Zumba pass står på schema 18:45-20:45 puh.. :S wish me luck ;P  Ps. Inlägget skulle komma ut 18:00, struuul!!!




ingela

Tack vackra Sanna ! Min bästa födelsedag hittills ! Glädje o gemenskap med nära o kära . Ska köpa mig nån snygg tröja för pengarna . Kram / Svärmor



URL:


Anonym

Gratta din svärmor från oss alla bloggläsare i efterskott...! =D



URL:


Sanna

Ingela: ja det tycker jag du ska göra det förtjänar du

=D



Tack ska jag göra =D kram



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?